Magasinet

  • Bruker du allerede Betakaroten?
    Fakta

    Bruker du allerede Betakaroten?

    Da er du i godt selskap! Flere tusen nordmenn bruker det populære tilskuddet i jakten på brunfargen. Betakaroten beskytter blant annet huden mot soleksem og solbrenthet. Visste du dette? Det du kanskje ikke visste er at du legger et ekstra godt grunnlag om du bruker betakaroten FØR sommeren. Ved å innta betakaroten regelmessig litt før sommeren vil huden få maks effekt av solen. I tillegg vil huden være godt rustet for intensive perioder med soling i løpet av sommeren – og betakaroten gjør det mulig å være lengre i sola uten å bli solbrent. Så om du allerede bruker betakaroten, er sjansen stor for at du blir den i vennegjengen som får den dypeste og mest varige brunfargen. Silje Valentine bruker betakaroten regelmessig. Se hvorfor HER. Sunt solvett Men betakaroten hjelper deg ikke bare med å optimalisere brunfargen, den beskytter også huden mot de skadelige UV-strålene. Betakaroten beskytter cellene i huden, og forebygger solforbrenning. Betakaroten er bra for hud som er overfølsom for solstråling. I tillegg reduserer betakaroten rødhet i huden, og kan bidra til å dempe og minimere soleksem. Bruk originalen i hele sommer! Det er stor forskjell på betakaroten. Effekten avhenger av kvaliteten på råvarene, produktsammensetningen og produksjonsstandard. Med Betakaroten Original™ garanterer vi en produktkvalitet få kan leve opp til. Betakaroten Vitamintilskudd™ er en unik sammensetning som sørger for maksimalt opptak i kroppen, ingen oransje bivirkningsfarge og maksimal effekt. Ved å innta Betakaroten regelmessig gjennom hele sommeren har huden optimale forutsetninger for den perfekte gyllenbrune hudfargen.
  • Solvettreglene – få mer ut av sola med våre gode tips!
    Fakta

    Solvettreglene – få mer ut av sola med våre gode tips!

    Vi nordmenn elsker sola og gjør alt vi kan for å få mer av den. Det er helt topp, og i de fleste tilfeller er sola bra for helsa i riktige mengder. Solvettreglene handler ikke om å unngå sola, men å begrense mengden UV-stråling vi utsetter oss for, og å minske sjansene for å bli solbrent.